Klanttevredenheid


Het gaat er bij Autobedrijf Kleverlaan om dat u als klant 100% tevreden bent. Elke dag weer werken wij er met ons hele team hard aan om dit te realiseren. Eén van onze speerpunten is dan ook; herkend worden als een van de beste bedrijven in de regio op het gebied van service en dienstverlening.

Wij vragen regelmatig onze klanten - na aanschaf van een auto, het laten uitvoeren van een onderhoudsbeurt of na een reparatie - mee te werken aan een klanttevredenheidsonderzoek die via de mail naar u verstuurd wordt. Wij zijn namelijk oprecht geïnteresseerd in wat u van ons vindt, van ons werk, van de ontvangst en van het comfort van onze vestiging.

Oók als u onverhoopt niet helemaal tevreden mocht zijn willen wij dat graag van u weten. Geeft u ons dan alstublieft de kans om uw ontevredenheid weg te nemen en u alsnog tevreden te stellen. U kunt zich wenden tot de verkoopadviseur of tot één van onze medewerkers aan de receptiebalie.

In ons klanttevredenheidsonderzoek kennen wij drie vormen van tevredenheid, gekoppeld aan de hieronder vermelde puntentoekenning/waarderingscijfer.